De klachtenprocedure van fonQ.nl
Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.
Het verwerken van een klacht
Hoe behandelen wij een klacht?
  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je zult in ieder geval binnen 14 dagen inhoudelijk bericht ontvangen van ons.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kun je een klacht indienen?
Fonq.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
T | 030 - 24 75 015
E | klantenservice@fonq.nl  

Vul het online klachtenformulier in: 
Je kunt gebruik maken van deze service wanneer het product bij een fonQ shop is aangeschaft.

 

Vind je dat je klacht niet naar behoren is afgehandeld, dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl.
MOOI GEVONDEN OP
fonQ.nl

Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt Medisanashop.nl cookies - Meer informatie over cookies

Verberg deze melding