Ik wil een product retourneren
Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen. Vul onderstaand formulier in en je ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies en je ticketnummer voor het retourzenden van de producten, of neem contact op met de klantenservice* Lees de voorwaarden voor retourneren onder het formulier. 


 

Andere vragen over retourneren?
Bekijk dan hier de veelgestelde vragen of stel hier uw vraag
 
 

 

 

Voorwaarden retourzenden

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Binnen de zichttermijn van 30 dagen is retourneren gratis. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Hoe moet ik het product retourneren?
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling  -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.   

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 
Het recht op restitutie vervalt na 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd rekening met onderstaande: 

  • Cosmetische artikelen (zoals crème, make-up, lotion, gel, shampoo) mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking wegens hygiëne.
  • Persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals haarverzorging, massageapparaten en thermometers) mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking wegens hygiëne.
  • Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. 
  • Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij het desbetreffende punt.
  • Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van dertig dagen teruggestort.
  • Voor bestellingen bij fonq.nl zakelijk gelden afwijkende retourvoorwaarden.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dit is helaas niet mogelijk.  

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het geld binnen acht werkdagen teruggestort. 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!   
 
Hebben jullie een retourenbalie?
Je kunt de producten terugbrengen of retourneren bij onze retouren balie in Utrecht. Maak hiervoor wel even een afspraak met onze klantenservice.

fonq.nl

Inloggen als bestaande klant

Wanneer je eerder een bestelling hebt geplaatst bij fonq.nl of één van onze 125 speciaalzaken, dan kun je inloggen met je klantgegevens.

 

Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt Medisanashop.nl cookies - Meer informatie over cookies

Verberg deze melding